BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

06 February 2011

Aku Sebuah Hard Disc

Aku sebuah hard disc, mungkin itulah yang paling sesuai untuk diibaratkan tentang diriku. Kenapa aku menafsirkan diriku sebagai sebuah hard disc dan tidaknya sepertinya seperti dandelion, bola atau sebagainya? Mungkin salah satu faktornya aku lebih cenderung dan meminati perkakasan digital berbanding dengan perkara-perkara lain seperti bunga ataupun makanan :)

Ok salah satu faktor aku meanggap diriku seperti hard disc kerana sifat ku sendiri seperti perkakasan digital tersebut iaitu boleh menyimpan dan membuang sebarang maklumat dengan mudah, dengan satu klik semuanya boleh dipadam atau ditambah. Manakala diriku pula, seandainya ada orang disekelilingku pernah menyebabkan aku marah atau geram, aku tidak  menyimpan perasaan dendam terhadap perbuatan mereka  tersebut. Selepas beberapa jam perkara tersebut berlalu aku sudah lupakan tentang masalah tersebut.

Ok rasanya itu saja yang boleh aku tulis dan kongsikan dengan rakan-rakan yang lain.

Terima kasih.

0 thoughts: